CONDIŢII GENERALE DE VÂNZARE
Societatea comercială 4Home CEE, s.r.o., Vajanského nábrežie 5, 811 02 Bratislava – cartierul Staré Mesto, CUI: 54 379 431 CIF: SK2121649761 în registrul comerțului la Tribunalul din Bratislava I, secțiunea Sro, poziția 158335/B, (în continuare ca şi "vânzător") pentru vânzarea mărfurilor prin intermediul magazinului online, administrat pe pagina de internet www.e4home.ro.
1. Prevederi generale
1.1. Aceste condiţii de comercializare (în continuare "condiţii de comercializare") a vânzătorului reglementează dispoziţia constituţională § 1751 a legii nr. 89/2012 Sb. (în continuare "Codul civil") drepturile şi obligaţiile părţilor contractuale care rezultă pe baza contractului de cumpărare (în continuare "contract de cumpărare") încheiat între vânzător şi o altă persoană fizică (în continuare "cumpărători") prin intermediul magazinului online a vânzătorului. Magazinul online este operat de către vânzător pe adresa de internet www.e4home.ro, şi acesta prin intermediul instrumentului web (în continuare "magazin online pe web").
1.2. Condiţiile generale reglementează drepturile şi obligaţiile părţilor contractuale la utilizarea paginii web a vânzătorului care este localizată la adresa www.e4home.ro (în continuare "pagina web") şi alte relaţii juridice aferente.
1.3. Cumpărătorul este consumatorul sau antreprenorul. Consumatorul este fiecare persoană care în afara activităţii sale economice sau în afara activităţii sale independente încheie un contract cu antreprenorul sau efectuează orice altă operaţie comercială. Antreprenorul este o persoană la care se face referire în secţiunea. § 420 şi 421 a codului civil.
1.4. Condiţiile suplimentare care nu fac parte din condiţiile generale se pot stabili în contractul de vânzare-cumpărare. Condiţiile suplimentare stabilite în contractul de vânzare-cumpărare sunt prioritare faţă de condiţiile generale.
1.5. Prevederile condiţiilor generale sunt o parte integrantă a contractului de vânzare cumpărare. Contractul şi condiţiile comerciale generale sunt întocmite în limba română. Contractul de vânzare cumpărare poate fi încheiat în limba română.
1.6. Textul condiţiilor generale poate fi modificat sau completat cu un conţinut adecvat de către vânzător, ceea ce nu poate afecta drepturile şi obligaţiile menţionate în versiunea anterioară a condiţiilor generale. Modificarea condiţiilor generale va fi anunţată de către vânzător cumpărătorilor prin publicarea pe pagina web sau prin alte mijloace adecvate, cu cel puţin 14 zile înainte de ziua intrării în vigoare şi cumpărătorul (în cazul în care aceste modificări de condiţii generale se referă şi la contractul încheiat cu acesta) are dreptul în această perioadă de timp(înainte de a intra în vigoare aceste modificări) să refuze aceste modificări de condiţii şi poate rezilia contractul. În cazul în care cumpărătorul nu menţionează în scris dezacordul cu propunerea acestor modificări înainte de ziua în care aceste modificări de condiţii generale intră în vigoare înseamnă că acceptă această propunere de modificare. Deasemenea acceptarea devine valabilă prin plasarea unei noi comenzi pe baza arta. 3.4.a acestor condiţii generale sau prin logarea în contul său de utilizator (vezi în continuare).
2. CONT DE UTILIZATOR
2.1. Pe baza înregistrării cumpărătorului pe site-ul web, cumpărătorul poate avea acces la contul de utilizator. De pe contul său de utilizator cumpărătorul poate comanda produsele (în continuare "cont de utilizator"). Cumpărătorul poate efectua cumpărăturile şi fără înregistrare, dar numai în cazul în care îi permite magazinul online.
2.2. În scopul înregistrării cumpărătorului pe site, utilizarea acestuia fiind ca şi cumpărător, și în scopul de a comanda produsele și de a întocmi şi a executa contractul de achiziție, cumpărătorul este obligat să furnizeze vânzătorului într-un intervalului de timp solicitat, informații corecte, complete și reale despre cumpărător, care, în funcție de natura sa, pot fi datele cu caracter personal al cumpărătorului. Schimbarea datelor furnizate de către cumpărător, cumpărătorul trebuie imediat după modificare să raporteze aceste schimbări vânzătorului. Vânzătorul nu este responsabil pentru orice daună suportată de către cumpărător sau de un terț ca urmare a încălcării obligațiilor cumpărătorului în temeiul articolului prezent 2.2 din condițiile generale.
2.3. Accesul autorizat la contul de utilizator este posibil numai după introducerea unui nume de utilizator și a unei parole de către cumpărător pe site-ul web. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea și să nu furnizeze altor persoane numele de utilizator și parola și îşi asumă răspunderea că vânzătorul nu este responsabil pentru orice acces neautorizat în contul creat de către cumpărător, nici pentru orice alte daune provocate în legătură cu accesul neautorizat în contul de utilizator al cumpărătorului.
2.4. Cumpărătorul nu are dreptul să permită utilizarea contului de utilizator terţelor persoane.
2.5. Vânzătorul poate anula contul dvs. de utilizator, în cazul în care cumpărătorul nu a utilizat acest cont mai mult de 1 an, sau în cazul în care cumpărătorul încalcă condiţiile din contract (inclusiv dacă nu respectă termenii și condiții).
2.6. Cumpărătorul ia în considerare faptul că contul de utilizator poate trebuie să fie neapărat disponibil în mod continuu, în special în ceea ce privește întreținerea necesară de echipamente hardware și software, sau dacă este necesară întreținerea de hardware și software de către terţe persoane.
3. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI
3.1. Secţiunea web a magazinului online conține o listă de produse oferite spre vânzare de către vânzător, inclusiv prețurile individuale a produselor oferite. Prețurile mărfurilor oferite includ TVA și toate taxele aferente. Oferta de vânzare a mărfurilor și prețurile bunurilor rămân în vigoare atâta timp cât acestea sunt afișate în secţiunea web a magazinului online. Aceasta nu împiedică pe vânzător să încheie un contract de cumpărare în condiții negociate individual. Toate ofertele de vânzare a mărfurilor lansate în magazin online în secţiunea web nu sunt obligatorii și vânzătorul nu este obligat să încheie cu cumpărător un contract de achiziție în ceea ce privește produsele oferite.
3.2. Platforma web a magazinului online conţine şi informaţii legate de ambalarea şi livrarea mărfurilor.
3.3. Pentru comandarea produselor cumpărătorul va completa un formular de comandă pe platforma web a magazinului online, în special informaţiile despre:
- cumpărător solicitate de către vânzător,
- produsele comandate de cumpărător (mărfurile comandate cumpărătorul "introduce" în coşul de cumpărături electronic pe platforma web a magazinului online),
- metoda de plată a produselor alese de către cumpărător ,
- date despre modalitate de livrare a produselor comandate, şi
în comandă va fi mereu afişată informaţia de totalul de plată a mărfurilor comandate şi valoarea taxelor legate de livrarea acestora (în continuare în comun "comandă").
3.4. Cumpărătorul trimite comanda vânzătorului cu un click pe buton "CONTINUĂ >". Cumpărătorul prin lansarea comenzii confirmă că a studiat condiţiile generale de vânzare şi ataşamentele lor integrante precum "Reclamaţii" şi "Modalitate de transport", "Modalităţi de plată" a "Cum precedăm la deteriorarea coletului de către transportator" şi "Principiile de protejarea datelor cu caracter personal" , inclusiv conţinutul acestora şi că este de acord cu ele, şi că formularea este valabilă şi în vigoare în momentul lansării comenzii.
3.5. Cumpărătorul declară că informațiile furnizate în comandă sunt corecte, complete și reale. Vânzătorul imediat după primirea unei comenzi, confirmă valabilitatea acesteia prin informarea pe adresa de email a cumpărătorului, care a fost introdusă în contul de utilizator sau în momentul lansării comenzii (în continuare "adresa electronică a cumpărătorului"). O copie a condițiilor comerciale o să fie trimisă cumpărătorului în ataşament împreună cu confirmarea comenzii pe adresa electronică a cumpărătorului.
3.6. Vânzătorul are întotdeauna dreptul, în funcție de caracterul comenzii (cantitatea de mărfuri, prețul de achiziție, costurile de transport estimate) să solicite cumpărătorului o confirmare suplimentară a comenzii (ori în scris sau prin telefon).
3.7. Relația contractuală dintre vânzător și cumpărător ia naştere în momentul confirmării comenzii de către vânzător (acceptare), care este trimisă cumpărătorului în format electronic la adresa de e-mail introdusă.
3.8. Cumpărătorul ia în calcul faptul că vânzătorul își rezervă dreptul de a nu încheia cu cumpărător nici un fel de contract comercial, dacă el consideră aşa.
3.9. Cumpărătorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în cazul încheierii contractului de cumpărare. Costurile suportate de către cumpărător atunci când se utilizează mijloace de comunicare la distanță, în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costul de acces la Internet, costuri telefonice) sunt suportate de către cumpărător.
4. PREŢUL PRODUSELOR, CONDIŢII DE PLATĂ, EET (sistemul electronic de evidența fiscală)
4.1. Toate prețurile produselor sunt contractuale. Pe platforma web a magazinului online preţurile sunt întotdeauna actuale și valabile. Prețurile sunt finale, adică includ TVA, respectiv toate celelalte impozite și taxe pe care consumatorul trebuie să plătească pentru a obține mărfurile, ceea ce nu se aplică în cazul taxelor suplimentare pentru transportul de marfă, etc.
4.2. Unele preţuri promoţionale sunt valabile în limita stocului disponibil la cantitatea selecţionată a produselor în ofertă sau pe o perioadă limitată de timp.
4.3. Prețul mărfurilor și orice costuri asociate cu livrarea de bunuri în conformitate cu contractul de cumpărare, cumpărătorul poate plăti vânzătorului prin alegerea unei modalităţi de plată disponibilă în anexa acestor termeni și condiții disponibile pe pagina web sub denumirea de "Modalităţi de plată".
4.4. Împreună cu prețul de achiziţie, cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate cu ambalarea și livrarea. Dacă nu se specifică altfel, în continuare ne referim la prețul de achiziţie și costurile asociate cu livrarea mărfurilor.
4.5. În cazul plății în numerar sau în cazul plății ramburs la livrare, prețul de achiziție se achită la recepţionarea mărfurilor. În cazul plății online sau prin transfer bancar, prețul de achiziție este scadent în termen de 5 zile de la data încheierii contractului de achiziție.
4.6. În cazul plății fără numerar cumpărător este obligat să plătească prețul de achiziție la data prestabilită cu virarea sumei corespunzătoare în contul vânzătorului.
4.7. Vânzătorul are dreptul să solicite oricând plata sumei totale a achiziţiei efectuate înainte de a trimite bunurile spre cumpărător.
4.8. Unele reduceri de preţ la produse ofertate cumpărătorului nu se pot combina între ele.
4.9. Conform legii în vigoare, vânzătorul este obligat să emite cumpărătorului un bon fiscal. În același timp este obligat să evideze online plata primită, în cazul problemelor tehnice cel tîrziu în 48 de ore.
Vânzătorul emite un Bon fiscal în formă electronică, și o trimite pe adresa electronică a Cumpărătorului.
5. REZILIEREA CONTRACTULUI
Retragere de la contract de către cumpărător consumator
5.1. Cumpărătorul/onsumatorul are dreptul, în conformitate cu prevederile art. § 1829 din Codul civil, de a se retrage din contract în termen de 14 zile de la primirea bunurilor, în cazul în care contractul de achiziție a fost încheiat prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță. În cazul în care consumatorul decide să exercite acest drept, va trimite retragerea vânzătorul în maxim 14 zile de la primirea bunurilor. Cumpărătorul suportă costurile legate de returnarea bunurilor către vânzător și, de asemenea, costul direct al returnării bunurilor în cazul în care nu poate returna din cauza caracterului său bunurile obișnuit prin poștă. Costurile maxime în acest caz sunt estimate la 300 Lei.
5.2. Pe pagina web a vânzătorului www.e4home.ro cumpărătorul poate completa electronic și poate depune formularul de retragere sau orice altă declarație neechivocă. În cazul în care cumpărătorul optează pentru această opțiune, vânzătorul îi va trimite imediat o confirmare de primire a unei astfel de retrageri. Formularul de retragere din contract este disponibil cumpărătorului în secţiunea "comenzile mele", "comenzile procesate.".
5.3. Reziliere de la contract poate trimite cumpărătorul în afară de altele şi la adresa emisă pe prima pagină a avizului de primire a mărfii sau la adresa electronică a vânzătorului reclamatii@e4home.ro. În cazul retragerii de la contract conform art. 5.1 din condiţiile generale, contractul se anulează de la început. Marfa trebuie vânzătorului returnată în maxim 14 zile calendaristice de la trimiterea retragerii de la contract vânzătorului. Marfa trebuie returnată într-o stare neuzată şi nedeteriorată şi, dacă este posibil, în ambalajul original. Cumpărătorul este responsabil în faţa vânzătorului doar pentru diminuarea valorii, care a apărut ca şi rezultatul manipulării neadecvate cu produsele, o manipulare diferită decât necesită produsele, în ceea ce priveşte caracterul şi proprietăţile acestora.
5.4. În cazul retragerii de la contract conform art 5.1 din condiţiile generale, returnează vânzătorul cumpărătorului în maxim 14 zile de la rezilierea contractului toate mijloacele financiare inclusiv cheltuielile de transport care au fost acceptate pe baza contractului, în acelaşi mod. Vânzătorul returnează cumpărătorului printr-o altă modalitate mijloacele financiare recepţionate, numai dacă consumatorul este de acord şi dacă nu apar alte cheltuieli aferenţe acestei modalităţi. În cazul în care cumpărătorul optează pentru cea mai ieftină modalitate de livrare a bunurilor, care este oferită de vânzător, vânzătorul returnează cumpărătorului cheltuielile de transport aferente celei mai ieftine modalităţi de livrare a produselor.
5.5. Cu excepţia cazului în care retragerea de la contract a fost stabilită într-un mod explicit, consumatorul nu se poate retrage de la contract:
a) în cazul furnizării serviciilor, în cazul în care acestea au fost îndeplinite cu acordul său anticipat înainte de expirarea termenului pentru retragere de la contract iar antreprenorul a comunicat consumatorului înainte de încheierea contractului, că în acest caz nu are dreptul la rezilierea contractului,
b) în cazul livrării bunurilor sau serviciilor, dacă valoarea lor depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară şi nu are nici o legătură cu voinţa antreprenorului şi care pot apărea în timpul perioadei de retragere de la contract,
c) în cazul livrării băuturilor alcoolice, care pot fi livrate numai după treizeci de zile iar preţul lor depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară în afara controlului antreprenorului,
d) în cazul livrării bunurilor, care au fost modificate după preferinţele individuale ale consumatorului sau a persoanei sale,
e) în cazul bunurilor supuse deteriorării rapide, precum şi bunurile care au fost după livrare irecuperabil amestecate cu alte bunuri,
f) în cazul reparării sau întreţinerii efectuate la locul specificat de către consumatorul şi pe baza cererii sale: cu toate acestea acest lucru nu se aplică în cazul altor reparaţii efectuate decât celor necesare sau în cazul livrării altor piese de schimb decât celor care au fost solicitate,
g) în cazul livrării bunurilor într-un ambalaj închis, care au fost extrase de către consumator şi nu pot fi returnate din cauza motivelor igienice,
h) în cazul livrării unei înregistrări audio sau video sau în cazul furnizării unui program pe calculator, dacă ambalajul original a fost desigilat sau deteriorat,
i) în cazul livrării ziarurilor, publicaţiilor periodice sau revistelor,
j) în cazul furnizării cazării, transportului, mesei sau petrecerii în timpului liber, dacă antreprenorul furnizează aceste servicii într-un timp util şi prestabilit,
k) în cazul contractelor încheiate în cadrul unei licitaţii conform legislaţiei care reglementează licitaţiile publice, sau
l) în cazul funrizării unui conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
5.6. Cumpărătorul ia în calcul faptul, că dacă bunurile returnate de cumpărător vânzătorului vor fi deteriorate, uzate sau parţial uzate, vânzătorul are dreptul pentru recompensarea daunelor produse. Vânzătorul are dreptul la plata daunelor şi are dreptul de a stabili în mod unilateral modalitatea de rambursare a preţului de achiziţie şi împotriva pretenţiilor cumpărătorului.
5.7. Până în momentul recepţionării mărfurilor de către cumpărător, vânzătorul are dreptul oricând să rezilieze din contract. În acest caz vânzătorul returnează cumpărătorului suma aferentă fără întărzieri prin virament bancar în contul desemnat de către cumpărător.
5.8. În cazul în care împreună cu mărfurile se oferă cumpărătorului un cadou, este încheiat între vânzător şi cumpărător un contract de donare cu o condiţie ulterioară de dezlegare, în cazul în care are loc retragerea de la contract din partea cumpărătorului, contractul de donare rămâne valabil iar cumpărătorul are obligaţia de returna şi cadoul împreună cu mărfurile returnate.
Posibilitate de a achiziționa serviciul „Returnare de produse în termen de 60 zile“
5.9. „Pe lângă dreptul legal la reziliere de la contractul de cumpărare în termen de 14 zile, vânzătorul oferă cumpărătorului posibilitate de a achiziționa serviciul „Returnare de produse în termen de 60 zile“ (mai departe denumit „Serviciul“), serviciul care prelungește perioada legală pentru reziliere de la contractul de cumpărare de la 14 zile, la 60 de zile de la preluarea bunurilor. Cumpărărtorul care poate achiziționa acest Serviciu este consumatorul în sensul art.2, punct 1.din OUG nr. 34/2014 privind protecția consumatorului, cu modificări ulterioare. Astfel, prin achiziționarea acestui Serviciu, cumpărătorul poate solicita reziliere de la contractul de cumpărare și după perioada legală de 14 zile, cu condiția că va returna produsele în termen de 60 zile de la preluare (perioda începe în ziua următoare livrării produselor), dacă sunt înedplinite toate condițiile prevăzute la articolul 5. la termeni și condiții. Serviciul achiziționat este valabil la toate produsele din cadrul comenzii, la care a fost achiziționat, iar cumpărătorul la reziliere de la contractul de cumpărare va declara dreptul la acest Serviciu prin intermediul facturii, pe care sunt indicate informațiile despre achiziționarea acestui Serviciu.“
6. TRANSPORTUL, LIVRAREA ŞI RECEPŢIONAREA BUNURILOR
6.1. Modalitatea de transport a bunurilor este stabilită de către vânzător, dacă nu este stabilit altfel în contract. În cazul în care modalitatea de transport este stabilită pe baza solicitării cumpărătorului, cumpărătorul suportă riscul şi costurile suplimentare posibile aferente acestei modalităţi de transport.
6.2. În cazul în care vânzătorul în conformitate cu contractul de achiziţie trebuie să livreze mărfurile la locul desemnat şi stabilit de către cumpărător, cumpărătorul este obligat să recepţioneze marfa la livrare. În cazul nepreluării coletului de către cumpărător, 4home îşi rezervă dreptul de solicitare a achitării tuturor costurilor legate de comandă, în special a costului returnării bunurilor. Mai departe, 4home își rezervă dreptul de a nu prelua alte comenzi de la acest cumpărător, în cazul în care cumpărătorul refuză în mod repetat preluarea mărfurilor comandate.
6.3. În cazul în care din motivele din partea cumpărătorului este necesară livrarea repetată într-un mod diferit nu cum a fost stabilit în contract, cumpărătorul este obligat să suporte şi să achite costurile legate de livrarea repetată a mărfurilor, respectiv costurile legate de o altă modalitate de livrare.
6.4. După preluarea mărfurilor de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea coletelor şi în cazul prezenţei deteriorării să anunţe mediat transportatorul. Prin semnarea avizului cumpărătorul confirmă, că coletul a îndeplinit toate condiţiile şi orice revendicări ulterioare legate de deteriorarea coletului nu pot fi luate în considerare. Alte drepturi şi obligaţii cumpărătorului în legătura cu preluarea bunurilor de la transportator sunt stabilite în documentul Cum procedăm în cazul deteriorării bunurilor de către transportator.
6.5. Alte drepturi şi obligaţiile părţile în legătură cu transportul bunurilor sunt stabilite în documentul Modalităţi de transport.
7. RĂSPUNDEREA PENTRU DAUNE, GARANŢIA PRODUSELOR, RECLAMAŢIILE ŞI PLĂNGERI
7.1. Drepturile şi obligaţiile părţilor contractuale în ceea ce priveşte răspunderea vânzătorului pentru daune, înclusiv pentru garanţie este reglementată în general de legislaţia relevantă în vigoare şi Procedura de reclamaţie.
7.2. Drepturile cumpărătorului care decurg din răspunderea vânzătorului pentru daune aplică cumpătorul vânzătorului la adresa emisă pe prima pagină a avizului de primire a mărfii; eventual reclamatii@e4home.ro.
7.3. În cazul în care recepţionaţi un produs defect, vă rugăm să contactaţi departamentul nostru pentru reclamaţii, reclamatii@e4home.ro, tel. +40 31 229 53 95. Scopul nostru este să ajungem la o înţelegere bilaterală, satisfăcătoare pentru ambele părţi. În cazul în care nu reuşim să stabilim o înţelegere bilaterală, vă rugăm să vă adresaţi Autorităţii naţionale pentru protecţia consumatorului . Toate instrucţiunile găsiţi pe site-ul ČOI. Dacă aveţi domiciliu într-un alt stat al UE în afară de Cehia, vă puteţi adresa portalului Comisiei europene pentru depunerea plăngerilor electronice. Plângerea dumneavoastră o puteţi depune aici: Soluţionarea litigiilor online. În documentul de plângere vă rugăm să menţionaţi şi adresa noastră de email: reclamatii@e4home.ro.
8. ALTE DREPTURI ŞI OBLIGAŢII ALE PĂRŢILOR CONTRACTUALE
8.1. Cumpărătorul dobândeşte dreptul de proprietate asupra bunurilor prin plata integrală a preţului de achiziţie a bunurilor.
8.2. Cumpărătorul ia în considerare faptul că echipamentele de sotware şi alte tipuri de conţinut a magazinului online pe web (inclusiv fotografiile produselor oferite) sunt protejate prin drepturi de auto. Cumpărătorul se obligă că nu se va angaja în nici o activitate care ar putea să permită părţilor terţe să intervină sau să utilizeze în mod ilegal software-ul sau un alt conţinut al platformei web a magazinului online.
8.3. Cumpărătorul nu are dreptul să utilizeze mecanisme în platforma web a magazinului online, software-ul sau alte activităţi şi acţiuni, care are putea afecta negativ funcţionarea platformei web a magazinului online. Utilizarea platformei web a magazinului online poate fi utilizată numai în măsura în care nu afectează drepturile altor clienţi a ai vânzătorului şi care este în conformitate cu scopul său.
8.4. Vânzătorul în relaţia cu cumpărătorul nu este supus niciunui cod de comportament în conformitate cu legea § 1826 parag. 1 din codul civil.
8.5. Cumpărătorul ia în considerare faptul că vânzătorul nu este responsabil de daunele provocate de intervenirea persoanelor terţe pe pagina web sau din cauza utilizării site-ului web în alte scopuri decât au fost cele stabilite.
8.6. În conformitate cu legea § 1820 parag. 1 litera. j) cumpărătorul ia în considerare faptul, că în cadrul plângerilor extrajudiciare a consumatorilor, cumpărătorul se poate adresa Autorităţii Naţionale pentru protecţia consumatorilor din Cehia. Plângerile pot fi depuse în scris sau prin intermediul paginilor web www.coi.cz.
9. PROTEJAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL, TRIMITEREA MESAJELOR DE INFORMARE
9.1. În ceea ce privește protecția și prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului din partea 4Home CEE, s.r.o. se aplică aceste condiții de Protecția datelor cu caracter personal.
10. LIVRARE
10.1. Dacă nu se stabileşte altfel, toate comunicările legate de contractul comercial trebuie livrate în scris celeilalte părţi, şi acesta ori în format electronic, personal sau prin corespondenţă poştală (după preferinţa expeditorului). Cumpărătorului se comunică toate informaţiile pe adresa de e-mail, înregistrată în contul de utilizator.
10.2. Mesajul este livrat:
- în cazul livrării prin e-mail - în momentul recepţionării mesajului pe server în căsuţa de intrări; integritatea mesajelor trimise prin e-mail poate fi securizată de un certificat,
- în cazul livrării personale sau prin intermediul serviciilor poştale - în momentul preluării expediţiei de către adresat,
- în cazul livrării personale sau prin intermediul serviciilor de curierat – şi în cazul în care preluarea expediţiei de către destinatar (eventual persoana desemnată pentru preluarea corespondenţei în locul destinatarului) este refuzată,
- în cazul livrării prin intermediul serviciilor poştale – în momentul expirării termenului de zece (10) zile de la staţionarea expediţiei şi efectuarea apelului către destinatar să preia expediţia, în cazul în care expediţia este staţionată la oficiul poştal şi asta şi în cazul în care destinatarul nu a fost informat despre această staţionare.
11. CLAUZE FINALE
11.1. În cazul în care relaţia asociată cu utilizarea paginii web sau relaţia juridică a contractului de achiziţie conţine un element internaţional, atunci părţile sunt de acord că relaţia este reglementată de legislaţia cehă. Prin ceasta nu sunt afectate drepturile consumatorilor care decurg din reglementările generale, obligatorii şi legale.
11.2. În cazul în care orice prevedere a condiţiilor comerciale nu este validă sau ineficientă, sau ar putea deveni, în locul dispoziţiilor nevalabile se adoptă dispoziţii noi şi valabile similare cu cele anterioare. Invaliditatea sau ineficienţa a unei prevederi nu va afecta valabilitatea celorlalte prevederi. Modificările şi completările în contractul comercial sau în condiţiile comerciale necesită să fie sub o formă scrisă.
11.3. Contractul comercial, inclusiv condiţiile comerciale sun arhivate de către vânzător într-un format electronic şi nu sunt disponibile.
11.4. Datele de contact ale vânzătorului:
4Home CEE s.r.o.
LOG Center R7
Priemyselný park č. 486
930 03 Kostolné Kračany
de e-mail: info@e4home.ro
telefon: +40 31 229 53 95
11.5. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula contractul de cumpărare înainte de trimitere a produselor comandate, dacă dintr-o greșeală acestea sunt oferite la un preț necorespunzător, pentru aceste bunuri în total neadecvat. În acest caz cumpărătorul va fi anunțat despre acest fapt, contractul de cumpărare nu va fi încheiat și comanda va fi anulată de vânzător.
În Bratislava, data 1. 9. 2022
Aceşti termeni şi condiţii sunt valabile şi intră în vigoare începând cu data de 1. 9. 2022